BLOGUL LUI ALEX

Sunt momente in viata cind deciziile pe care le iei aduc cu ele regrete uneori prea tirzii. si atunci ai vrea sa dai timpul inapoi, sau ,poate sa il dai atit de inainte incit sa nu mai ramana nimic din tine...nici macar amintiri, doar o piatra scrisa cu litere negre....

vineri, 18 martie 2011

CRAVATA VIOLET A LUI BOC VERSUS MAREA CONSTIPAŢIE NAŢIONALĂ

Ce prostie! Boc chiar crede în magie! Pai daca este aşa îi dau dreptate că ieşim din criză. Ieşim din criza de nervi pe care ne-o faciliteaza zilnic. La aceea ma refer, şi sper sş se refere şi el… AAAAA, nu, imi spune cineva. Ieşim din criza de personalitate ca naţiune! Sau din ce fel de criza ieşim, ca eu nu mai pricep nimic. M-oi fi prostit, sau e de la…cravata violet a lui Boc. Ahaaaa, asta e! Are efect frateee! Cu ea prosteste BOC al V lea poporul! Deci….FUNCTIONEAZĂĂĂĂ!!!!! Q.E.D.
Nu mai am nimic de spus, sunt confuz referitor la criza asta de care tot vorbeşte telecomanda lui Băs(h)escu. Oare de la ce i-o veni numele lui ăsta? Am citit pe undeva, nu mai ştiu pe unde că m-a ameţit violetul, ca escu inseamna fiu. Că românii, strabunii noştri , puneau porecle consatenilor, cum ar fi de exemplu: Moraru, apoi fiului îi adăugau un escu, şi ieşea Morarescu sau pur si simplu Ion-Ionescu. Cum Băse nu era un nume ci cu sigurantă o poreclă, poreclele vin de la un tic pe care il ai, un obicei, o meserie, ce facea un străbun de-al lui Băsescu? Ce făcea de-i spuneau….BĂSE?  Cert este  că nu aduna porumb, deci PORUMBESCU. Nici nu purta pene de păun la pălărie-Păunescu. Nici nu golea casele sau buzunarele oamenilor- GOLESCU, adaptat se foloseşte A VIDA , de aici şi VIDEANU. Dar nici boier nu era-Boierescu. Probabil că străbunul în cauză se ocupa cu cultivarea fasolei, pe care o utiliza în interes propriu. Şi astfel efectele utilizării acesteia în exces i-au atras şi porecla de BĂSE-BĂSESCU, nu?
În fine nu mi-am propus să vorbesc despre funcţionarea intestinelor prezidenţiale, dar despre deranjul stomacal pe care el îl provoacă românilor, pot spune că e de altă natură. Duce la constipaţie, fiindcă aşa mi se pare că se comportă românii atunci când sunt cu cuţitul la os… TU CÂT TIMP PETRECI LA TOALETA? IA TRANZ ACTIV! Faina reclama, nu? Şi doamne cum se mai potriveşte? Cred că noi stam mai mult decât necesar la toaletă şi tranzactivul e contrafăcut… Pastila…violet e de vină. Aia cică face rău, dar noi o luăm că aşa scrie pe prospect, cum că produce….multe BĂSE. Fâsâite, fiindcă doar cu BĂSELE rămânem! Rezultatul e tot acea senzaţie de balonare, care nicidecum nu este una de saturaţie.  DOAMNE, m-am tâmpit şi eu de la cravata violet a lui BOC…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu