BLOGUL LUI ALEX

Sunt momente in viata cind deciziile pe care le iei aduc cu ele regrete uneori prea tirzii. si atunci ai vrea sa dai timpul inapoi, sau ,poate sa il dai atit de inainte incit sa nu mai ramana nimic din tine...nici macar amintiri, doar o piatra scrisa cu litere negre....

marți, 22 martie 2011

RUŞINEA DE A FI ROMÂN ÎN EUROPA!

Cazul Adrian Severin este deja dezbătut de către aşa numita presă românească într-o încercare parcă mult prea forţată de a îndepărta consumatorul de media de o concluzie simplă şi firescă. Asta din lipsa unor subiecte reale, care există pe plaiuri mioritice, dar care au nevoie de profesionişti pentru a fi abordate. Semn că nivelul discursului în plan social şi politic se duce de râpă. Semn că în fiecare zi ne afundam capul tot mai mult în nisip lasându-ne dosurile în afară, la cel mai jenent mod.
Adrian Severin este suspectat de corupţie. Vine el şi declară că nu şi-a băgat mâinile în bani publici, deşi acuzele asupra lui nu se leagă de bani publici. Situaţia este alta, anume ca banii oferiţi de lobbyştii sub acoperire pentru ca europarlamentarul să ajute la trecerea unor amendamente în interes privat, sunt bani privaţi. Adică, e vorba de pere în propoziţie, în timp ce SEVERIN pălăvrăgeşte despre prune şi morcovi. Există şi un tip de corupţie ce se poate face şi cu bani privaţi , corupţia nu se rezumă doar la natura provenienţei banilor. Că românii sunt prostiţi cum că cei corupţi sunt numai cei ce bagă mâna în banii publici, e problema lor şi a celor ce votează orbeşte într-o stare anestezică ce ţine de prea mult timp.
Severin ne-a facut de râs în EUROPA. Pur şi simplu el a intrat intr-un joc într-o combinaţie, daca nu condamnabilă juridic neapărat, morală cu siguranţă. Ideea este că nici nu contează daca europarlamentarul român a săvârşit sau nu vreo faptă de natură penală, ci ca DE CE TOCMAI UN REPREZENTAT ROMÂN ? Normal, aşa cum au făcut ceilalţi parlamentari europeni, doi la număr, SEVERIN nu ar trebui să aştepte nu ştiu ce anchetă, ci ar trebui să demisioneze. Comportamentul lui este unul lipsit total de respect faţă de România, faţă de poporul pe care chipurile îl reprezintă. Fiindcă aici e simplu. NU SE PUNE PROBLEMA ANCHETEI JURIDICE. Se pune problema moralităţii, mai ales că ţara din care provine Severin este una coruptă. De ce tocmai la SEVERIN sunt suspiciuni şi nu la un europarlamentar neamţ, olandez, francez? De ce tot ai noştri să fie implicaţi si suspicionaţi? Oare dacă Severin juca corect mai existau aceste suspiciuni? AICI E PROBLEMA. SEVERIN AR TREBUI SĂ DEMISIONEZE SI PSD UL SĂ ÎI RETRAGA SPRIJINUL. Fără echivoc! La noi însă se trece la analize, se abureşte în continuare, iar NESIMTIREA politicienilor români ne aduce pe noi, cei simpli să trăim în contextul unei ruşini în faţa europenilor. Personal îmi este ruşine de faptul că sunt român ! Fiindcă în halul ăsta m-au adus cei ce mă reprezintă. Pentru asta îmi fac o datorie, de data asta faţa de mine, în cel mai egoist mod: INCEPÂND CU DATA DE 22 MARTIE 2011 NU RECUNOSC LEGITIMITATEA ACTUALEI CONDUCERI A ROMÂNIEI, A EUROPARLAMENTARILOR ROMÂNI ŞI A PARLAMENTARILOR DIN ROMANIA. PRIN URMARE ÎMI REZERV DREPTUL DE A IGNORA ORICE DECLARATIE A ACESTORA , INŢELEGÂND SĂ MĂ SUPUN DOAR LEGISLAŢIEI EUROPENE ŞI A CELEI ROMÂNEŞTI CARE SE SUBSCRIE ACESTEIA. ÎNCEPÂND CU ACEASTĂ DATA, TRAIAN BĂSESCU NU ÎMI MAI ESTE PREŞEDINTE ŞI NICI EMIL BOC PREMIER. ÎNTELEG SĂ NU MAI PLĂTESC NICI UN FEL DE IMPOZIT STATULUI ROMÂN PÂNĂ LA SCHIMBAREA ACESTUI REGIM CE NU ARE NICI O LEGĂTURĂ CU MINE SAU CU PERSOANA MEA. CONSIDER CĂ OAMENII CARE OCUPĂ FUNCŢII DE DECIZIE ÎN STATUL ROMÂN NU MERITĂ NICI UN FEL DE RESPECT, CEEA CE DE ALTFEL SE VA REFLECTA ÎN COMPORTAMENTUL MEU VIITOR, ÎN SCHIMB IMI VOI PASTRA RESPECTUL PENTRU CEEA CE ÎNSEAMNA FORMA JURIDICĂ DE ORGANIZARE A STATULUI ROMÂN.
M-am săturat să port o ruşine ce nu tine de mine ci de alţii! M-am săturat să fiu băgat în aceeşi oală cu Băsescu, Boc, Severin, Bercea Mondialul. Cred că o judecată justă este doar cea ce se referă la individ. De aceea încerc, oarecum, să scap de ruşinea pe care în mod nedrept mi-o aruncă în spate cei ce conduc ROMÂNIA. Eu vreau să trăiesc într-o altă ROMANIE, una demnă şi capabilă. Dacă deocamdată ea nu există… prefer să rămân în afara ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu