BLOGUL LUI ALEX

Sunt momente in viata cind deciziile pe care le iei aduc cu ele regrete uneori prea tirzii. si atunci ai vrea sa dai timpul inapoi, sau ,poate sa il dai atit de inainte incit sa nu mai ramana nimic din tine...nici macar amintiri, doar o piatra scrisa cu litere negre....

joi, 18 noiembrie 2010

Iubitei mele...

Aş vrea ca din locul acesta sa plec
să-mi rup ce-a mai rămas din mine
si-n anii ce vin eu sa nu mai trec
decât ca un gând ce poate nu vine...

Şi de-o trece vre-un om pe la mine
Să rupă o creangă să-mi lase pe cruce
Cuvântul şi -un zvon despre tine,
Să ştiu că ţi-e bine acolo unde  m-oi duce... 

2 comentarii:

  1. În trecerea prin viaţă, uneori,
    m-am poticnit de ierburi şi de nori,
    m-am coborât în doruri şi iubire,
    m-am adăpat cu vis de fericire.
    Dar toate s-au culcat sub cruce
    să-şi doarmă timpul din răscruce.

    Aşa şi gândurile tale
    aleargă rătăcind pe cale
    să-şi plângă noaptea de suspin,
    să-şi cânte soarta cu alin.
    Şi tu ai vrea să pleci -cuvânt-
    să stingi durerea-n foi de vânt,
    să zbori uşor şi-apoi să ţipi
    că ai rămas fără aripi,
    să te ascunzi în viitor posac,
    să-ţi faci culcuş în tainic lac.

    Ridică-te, zâmbeşte! Chiar de doare!
    Şi tu şi eu -fiinţe trecătoare-!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca faci publicitate poeziilor scrise de Mariana,e multa sensibilitate in ele si-mi place indemnul ei:
    "Ridica-te,zambeste!Chiar de doare!...."

    RăspundețiȘtergere