BLOGUL LUI ALEX

Sunt momente in viata cind deciziile pe care le iei aduc cu ele regrete uneori prea tirzii. si atunci ai vrea sa dai timpul inapoi, sau ,poate sa il dai atit de inainte incit sa nu mai ramana nimic din tine...nici macar amintiri, doar o piatra scrisa cu litere negre....

vineri, 31 ianuarie 2014

SA NU ARUNCAM VINA DINCOLO DE GARDUL NOSTRU!

 Vina ne apartine in exclusivitate fiindca am permis ca sa devenim o tara experimentala. Merkel isi apara poporul ei si face in asa fel incit Germania sa o duca bine, indiferent de situatie. Noi nu, noi in loc sa ne fi aparat valorile proprii, ne-am rascracanat ca niste curve ieftine si ne/am lasat penetrati....asta suntem, curve ieftine. Ne vindem votul pe o galeata, ne vindem gindurile si simtamintele. Jucam ca sa ne umflam intestinul si renuntam la identitati individuale si nationale doar ca sa ne bucuram de aparentele unei bunastari materiale lucitoare , cu dinti de aur, tunsi chei, cu tatuaje si jeepuri negre si cu manele. Am uitat de decenta marilor oameni pe care i-a dat tara asta. Astazi ma intreb daca IORGA, STEFAN, MIHAI VITEAZU, sau OCTAVIAN PALER, PETRE TUTEA, CONSTANTIN NOICA au fost romani....fiindca fibra lor morala nu seamana cu ceea ce inseamna astazi gruparea de oameni stabilita intre dunare si granita cu ungurii si care astazi se numeste pretentios, POPORUL ROMAN. Gruparea asta de oameni nu are nimic cu tara asta, si ocupa ilegitim acest teritoriu pentru care altii au murit sau pentru care in 89 unii ne/am pus viata gaj! Legitimitatea de popor se cistiga prin lupta, prin unitate, prin prosperitate , prin apararea si aplicarea celor mostenite de la cei amintiti mai sus. Martiriul de la Blaj intru apararea credintei in fata prigoanei comuniste nu poate sta alaturi cu tradarea Patriarhilor Ortodocsi care au pactizat cu diavolul comunist. Incultura nu poate sta alaturi de valori spirituale. Nesimtirea si lenea nu poate sta alaturi de vrednicii oameni fauritori de romanie! Suntem in faza terminala a unei LEUCEMII NATIONALE! O leucemie ca toate leucemiile, cea mai curva boala cunoscuta! Eu nu pot pactiza cu nimeni dintre cei care au distrus si au furat din tara asta. EU NU POT SPUNE CA E ALBA CIND SIMT CA E NEAGRA...Nu am putut spune DA atunci cind simteam ca e NU. De aceea poate nu sunt nici bogat si nici in asa zisa lume buna a oligofrenilor contemporani. Daca va fi sa fie , daca voi hotari sa ma bat pentru a pune mina pe frau....nu as ierta nici o deviere de la valorile romanesti. Nu as face compromisul etern de tip infractional pe care il accepta romanii ca pe un fel de paturica pe timp de iarna. Mie nu imi e rusine ca sunt roman atunci cind ma gindesc la IORGA, STEFAN MIHAI, EMINESCU, BLAGA, TUTEA, NOICA SI PALER. IMI E SILA SI IMI CERT PARINTII CA M-AU NASCUT ATUNCI CIND MA GINDESC LA BASESCU, PONTA, STROE, BOC, ILIESCU, ROMAN, si toti cei care rezulta din imbinarea acestora.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu